פרסום באינטרנט

פרסום באמצעות האינטרנט הוא כיום הדרך הטובה ביותר להגדלת החשיפה לבעלי עסקים, גם כאשר מדובר בעסקים קטנים. מדוע מדובר ביתרון משמעותי? המומחים של חברת פרסונאס מדיה מסבירים.

 

פרסום באינטרנט – קשת רחבה של אפשרויות

העולם האינטרנטי אשר נכנס לחיינו רק בעשורים האחרונים שינה לחלוטין את כל מה שידענו לגבי עולם הפרסום. אם בעבר אמצעי הפרסום המסורתיים כדוגמת עיתונים, פליירים ומודעות היו דרכי הפרסום הטובים ביותר, כיום לאור העובדה כי רוב הגולשים מבצעים את הרכישות והחיפושים שלהם באמצעות מנועי החיפוש והרשתות החברתיות.

 

פרסום באינטרנט – יתרונות

כאמור, כיום רוב תקציבי הפרסום מועברים לפן הדיגיטלי, ולא בכדי. מדובר בפרסום מדויק בהרבה מפרסום מסורתי, זאת משום שכיום ניתן לאגור מגוון רחב של נתונים אודות הלקוחות הפוטנציאלים הכוללים בין השאר את המגדר, גיל, מקום מגורים וכן העדפות ותחביבים. כל המידע הזה נאסף ע"י ענקיות מנועי החיפוש כמו גם הרשתות החברתיות אשר יודעות לתת תמונה רחבה ומדויקת באשר לכל אדם אשר מחזיק חשבון ברשת החברתית פייסבוק או אינסטגרם. בנוסף, גוגל למעשה אוספת נתונים על הרגלי הגלישה של הגולשים וזאת על מנת שתוצאות החיפוש אשר מתקבלות יהיו מדויקת ונכונות, ועל כן היא פיתחה ברבות השנים אלגוריתם מיוחד אשר יודע לקבוע מהו זמן השהות של הלקוח באתר, האם בוצע המרה מגולש לרוכש ועוד. לכן, מדובר בפרסום שהוא מדויק יותר.

 

למה פרסום באינרטנט

 

פרסום באינטרנט – מה הוא כולל?

המומחים של חברת פרסונאס מדיה מסבירים כי למעשה מדובר בשורה ארוכה של פעולות אשר יכולות להתבצע, זאת בהתאם לצרכים השיווקיים כמו גם לתקציב, בהתאמה אישית. השיטות הפופולריות ביותר כאשר מבצעים פרסום באינטרנט הן:

  • קידום ממומן במנוע החיפוש של גוגל (PPC) – קידום ממומן הוא פעולה אשר בה אנו מפרסמים מודעה פרסומית אשר תמוקם בתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש. מדובר בשיטה יקרה מעט מקידום אתרים אורגני, אך היא טובה משום שהתשלום מתבצע פר הקלקלה וניתן לבצע את הפרסום באופן ממוקד לקהל היעד באופן מהיר ויעיל.
  • פרסום ברשתות החברתיות: ניתן לבצע פעולות פרסום הכוללות בין השאר יצירת מודעות פרסום, עמוד עסקי ממומן ועוד וזאת על מנת לפנות לקהל היעד ע"פ חקר אשר התבצע מראש.
  • רשימות תפוצה: באמצעות רשימות התפוצה של בעל העסק ניתן להעביר באמצעות המייל דיוור מדויק לקהל הלקוחות, כמו גם מתן קישור לאתר האינטרנט ובכך לבצע פרסום אפקטיבי תוך יצירת קשר ישיר עם הלקוח.

 

כלל הפעולות הללו הן רק על קצה המזלג, רוצים לקבל עוד מידע? חברת פרסונאס מדיה היא החברה המובילה כיום בתחום של פרסום באינטרנט ולה וותק של שנים ארוכות כמו גם צוות מקצועי בעל ניסיון רב. השאירו פרטים או צרו קשר וזאת על מנת שגם אתם תוכלו להצטרף לעשרות הלקוחות המרוצים של החברה: https://www.personasmedia.co.il