האם שווה לך להשקיע בקידום האתר שלך?

לפני כמה חודשים החלטת שהגיע הזמן שגם לך יהיה אתר אינטרנט, במטרה לקדם את העסק שאתה מנהל? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע הגעת למסקנה הזאת ומדוע השקעת כל כך הרבה בבניית אתר אינטרנט מוביל בhtml5. האמת היא שהיום עסקים שאין להם אתרי אינטרנט הם עסקים שכמעט לא קיימים מבחינת הלקוח הממוצע, שכן רובנו רגילים לחפש כל מה שאפשר רק אונליין. עם זאת, ולמרות שיש לך אתר אינטרנט, לא פנו אליך יותר אנשים בחודשים האחרונים? אתה כבר מתחיל להצטער על כך שהשקעת כל כך הרבה בהקמת האתר? אם כך, רגע לפני שאתה נכנס למרה שחורה, כדאי שתדע: עכשיו אתה צריך לקדם את האתר הזה. אתר אינטרנט שאינו מקודם הוא אתר שלא קיים מבחינת הגולשים ולכן חשוב כל כך להשקיע בנושא הזה והאמת היא, שעדיף גם לא לדחות את העניין.

להשקיע בקידום האתר

איך מקדמים אתר?

ראשית כדי להבין איך לקדם אתר אינטרנט, עליך להבין על מה מדברים כאשר מזכירים את המונח ״קידום אתרים״ כי לא כל אחד יודע במה דברים אמורים. הניסיון בתחום מוכיח שגולש ממוצע שעושה חיפוש בגוגל אומנם כותב את מילות המפתח שרלוונטיות לחיפוש שלו, אך הוא נכנס רק לתוצאות הראשונות שגוגל מעלה בפניו. אתה תוהה מה זה אומר? פשוט מאוד: שכל האתרים שמופיעים בעמוד השני של תוצאות החיפוש בגוגל, או בעמודים מתקדמים יותר, הם אתרים שלא קיימים מבחינת הגולש הממוצע. זה נשמע לך אבסורד ואתה לא מאמין לזה? אם כך, נסה לבדוק איך אתה בעצמך מתנהג כאשר אתה מחפש משהו אונליין! מהר מאוד תיווכח שכך עובדים הדברים ומכאן נובע הרצון העמוק של כל אחד מבעלי האתרים להופיע לא רק בעמוד הראשון של גוגל אלא גם בראש תוצאות החיפוש. השאלה היא איך עושים זאת, כמה זה עולה וכמה זמן זה לוקח, כי מי לא היה רוצה לראות את האתר שלו מופיע בראש תוצאות החיפוש כבר מחר בבוקר?

 

המשמעות של בחירת מקדם אתרים מקצועי

חשוב לדעת שיש מספר דרכים שונות לקדם אתרים: קידום אתרים מממומן וקידום אתרים אורגני. יש הבדל בין השניים אך גם בתוך כל שיטה כזאת יש טריקים ואפשרויות שונות. שנית, עוד דבר שאתה צריך לדעת על קידום אתרים, זה שאומנם תוכל לקרוא על הנושא הזה מידע רב אונליין בימינו, אך זה לא באמת יהפוך אותך למקדם מוכשר ומקצועי. לכן חשוב שתפנה אל איש מקצוע שעוסק בתחום הזה ועדיף גם שיהיה לו כמה שיותר ניסיון. מקדם שמגיע עם ידע, ניסיון ולא מעט הוכחות של הצלחה עם לקוחות אחרים הוא המקדם שאתה מחפש. זה נכון שלעיתים מקדמים עם רזומה וניסיון יגבו יותר כסף, כמו עורכי דין מוכרים, אך בדרך כלל זה שווה את ההשקעה ומהר מאוד תוכל לקטוף את פירות ההצלחה שלך.