איך גורמים ליותר גולשים להיכנס לאתר האינטרנט שלנו?

למי מאיתנו אין היום אתר אינטרנט שמטרתו לקדם משהו מסוים? רוב האנשים שמתחזקים אתרי אינטרנט באופן פרטי עושים זאת במטרה לקדם משהו שהם עוסקים בו. במילים אחרות: כל אותם האנשים שיש להם עסקים פרטיים בתחומים שונים גם טורחים להקים אתרי אינטרנט ומתעסקים בשאלה איך נכון יהיה לקדם אותם. לכן זה לא מפתיע שגם אתם, בתור בעלי משרדי עורכי דין, קליניקות רפואיות פרטיות או כל מיני עסקים אחרים, רוצים גם אתם להקים אתר. יכול להיות שכבר עשיתם זאת, אך האם האתר באמת עונה על הציפיות שלכם? האם אתר האינטרנט מקדם את העסק שלכם והאם בעזרתו אתם משיגים עוד לקוחות? לא כולם יענו על כך בחיוב, כי זה מאוד תלוי איפה בתוצאות החיפוש של גוגל נמצא האתר שלכם. כאן אנחנו למעשה נכנסים לתחום גדול ומסועף שעונה לשם: קידום אתרים, ואתם יכולים להיות בטוחים שגם עבורכם, כמו עבור בעלי אתרים אחרים, הנושא הזה צריך להיות חשוב.

 

מה המשמעות הפרקטית של קידום אתרים?

אם תנסו לראות כיצד אתם, בתור גולשים באינטרנט, מתנהגים כשאתם מחפשים משהו אונליין, אתם תראו שלמעשה מעט מאוד פעמים אתם טורחים בכלל להיכנס לתוצאות החיפוש אשר מופיעות בעמודים שאינם העמוד הראשון. כלומר, אתם כותבים את מילות החיפוש שלכם בגוגל וכאשר כל התוצאות מופיעות, בדרך כלל אתם נכנסים לאתרים הראשונים בלבד. זה בדיוק גם מה שהגולשים שמחפשים את התחום שבו עוסק האתר שלכם עושים ולכן השאיפה צריכה להיות להופיע בין התוצאות הראשונות. משמעות הדברים היא שצריך להשקיע בנושא הזה כי גוגל לא בוחר ככה סתם איזה אתר יופיע בראש תוצאות החיפוש שלו. כאן בדיוק נכנס כל הנושא של קידום אתרים בגוגל, ואין ספק שהבסיס לפעולה כזאת היא להבין למעשה מה הגולשים מחפשים. לדוגמא, אם מדובר על תחום של טיסות זולות, איך נוכל לדעת מה למעשה הגולשים מחפשים ואיזה מילים הם כותבים בגוגל? יש היום כלים מקצועיים שיוכלו לעזור לנו לענות על השאלה הזאת ובהחלט כדאי להשקיע בכך. בצורה כזאת, אחרי שנקבל את המידע בנוגע למילות החיפוש הרלוונטיות, נוכל לצאת לדרך ולראות כיצד אנחנו רוצים לקדם את האתר ואיך משתלם יותר לעשות זאת.

אתרים בגוגל

מדוע חובה לפנות אל מקדמי אתרים מקצועיים?

התחום של קידום אתרים הוא מסוג אותם התחומים שאפשר היום למצוא לגביהם הרבה מאוד מידע אונליין. זה אומר שלא משנה במה העסק שלכם עוסק ואיזה שירות אתם רגילים לתת ללקוחות שלכם, כי בכל מקרה תוכלו להשקיע ולקרוא קצת על קידום אתרים. עם זאת, האם קריאה של מאמר או שניים בנושא יהפכו אתכם למומחים? והאם זה אומר שמעתה תוכלו לפעול לבד למען קידום האתר שלכם? התשובה היא כמובן לא. לכן, אם חשוב לכם שהתוצאה הסופית תהיה טובה ואם אתם רוצים שהאתר יגיע כמה שיותר מהר אל ראש תוצאות החיפוש של גוגל, כדאי יהיה לבדוק כיצד אתם עושים זאת. הדרך הנכונה היא לפנות אל אנשי מקצוע שחיים נושמים את התחום הזה, שכן קידום אתרים זה תחום מקצוע לכל דבר. זה אומר שצריך ללמוד אותו וצריך להשקיע בו זמן ומאמצים ולכן עדיף לפנות אל מקדמים רציניים. שווה לכם לבדוק מה הניסיון של אותו מקדם שאליו אתם פונים והאם הוא יכול להציג בפניכם הוכחות להצלחות בעבודות שהוא כבר עשה בעבר. כך תוכלו לדעת שבחרתם נכון ואין ספק שבצורה כזאת תהיו בטוחים שאתם מפקידים את קידום האתר שלכם בידי הטובים ביותר.